WEŁNIANE, TERMOAKTYWNE WKŁADKI DO FOTELIKÓW SAMOCHODOWYCH ORAZ WÓZKÓW

Szukaj

Pomagamy w wyborze wkładek antypotowych.

Juli, 8 sierpień 2020
Pomagamy w wyborze wkładek antypotowych.

Termoaktywne wkładki do fotelików i wózków z wełny merino od kilku dni są dostępne w nowym kolorze Royal Blue. Jest to kolor wybrany w celach przeprowadzenia badań naukowych potwierdzających skuteczność ich nowych właściwości. Poniżej przedstawiam wstęp do wywodu naukowego.

Wstęp i podstawy teoretyczne

W niniejszej rozprawie zajmę się wąską, ale jakże istotną dziedziną życia codziennego, jaką jest podróżowanie samochodem z małym pasażerem oraz wożeniem owego pasażera w wózku spacerowym. Rozpatrywane zagadnienie ma uzasadnienie praktyczne - potwierdzenie słuszności hipotezy może przyczynić się do poprawy komfortu jazdy oraz zredukowania stresu związanego z wyżej wymienionymi czynnościami objawiającego się zarówno u dziecka, jak i rodziców. W pracy zakładam słuszność teorii psychologii kolorów oraz teorii fal elektromagnetycznych barw.

Psychologia kolorów opiera się na założeniu, że, barwy, z jednej strony, wyrażają nasz charakter, stan emocjonalny lub aktualne pragnienia (czasem nieuświadomione), a z drugiej, posiadają oddziałującą na nas i ludzi w naszym otoczeniu energię, która wręcz może zmieniać nasze samopoczucie. Znajomość znaczenia i działania poszczególnych barw jest wykorzystywana w wielu dziedzinach naukowych, artystycznych i w życiu codziennym. Wiedzą to projektanci wnętrz, psychologowie (barwy w tej dziedzinie nauki wykorzystywane są w chromoterapii), a także graficy, designerzy i specjaliści od marketngu. Niniejsza praca ma na celu przybliżenie tematu rodzicom i umożliwienie im zastosowanie zasad działania kolorów w życiu codziennym.

Metodologia badań i uzasadnienie

Na obiekt badań wybrałam kolor niebieski, odcień chabrowy. Z wełny merino w tym kolorze uszyto kilkaset sztuk wkładek termoaktywnych do fotelików samochodowych i wózków spacerowych. Jest to kolor najlepiej nadający się do analizy. Niebieski to kolor zimny, w naturze występujący pod postacią wody (spokojne morza i oceany, bezchmurne niebo). Dlatego jego działanie jest podobne do działania tych zjawisk - uspokaja, zachęca do zadumy, daje poczucie harmonii, otwartości i czystości. Udowodniono naukowo, że kolor niebieski obniża ciśnienie - tak, jak patrzenie na niebo, morze czy jezioro (róbmy to, gdy tylko mamy okazję!)

Niebieski w podróży i jako kolor wkładki antypotowej

Amerykańscy naukowcy z uniwersytetów w Stanford i Minesocie zbadali, że wejście w stan zadumy i wywołuje wrażenie, że mamy znacznie więcej czasu niż w rzeczywistości, stajemy się zatem bardziej cierpliwi. Może właśnie dlatego kolor niebieski wywołuje w nas poczucie, że jesteśmy gdzieś krócej niż wskazują na to cyfry zegara. Jest to kolor idealny na długie podróże. Jeżeli wpiszemy w wyszukiwarkę hasło „wntętrze samolotu” - ukażą się głównie niebieskie siedzenia.

Niebieski = mały apetyt

Naukowcy dowodzą, że kolor niebieski poskramia również apetyt. Nie zalecją jednak malowania ścian w kuchni na niebiesko, gdy w domu jest mały niejadek. Dzieciom z małym apetytem zaleca się jedzenie z czerwonych naczyń. Hamowanie apetytu w samochodzie jest bardzo porządane, ponieważ, zgodnie z zasadami bezpiecznego przewożenia dzieci, w czasie jazdy nie powinno się pić ani jeść - mały pasażer powinien wytrzymać do postoju, a antypotowa wkładka z merino w nowym kolorze Royal Blue może w tym pomóc.

Niebieski = innowacyjność, inteligencja i kreatywność

Inne działanie niebieskiej barwy to pobudzanie kreatywności, otwieranie umysłu na nowe pomysły. Kolor ten jest kojarzy się również z inteligencją i zaufaniem. Dlatego często jest widywany w logach firm IT, linii lotniczych, czy banków. Otaczanie się tym kolorem nie tylko wywoła wokół nas atmosferę inteligencjii i kreatywności, ale również może sprawić, że sami siebie zaskoczymy genialnymi pomysłami. U dzieci takie cechy dobrze jest rozbudzać jak najwcześniej.

Nowe właściwości termoaktywnych wkładek z wełny merino

Niniejszym stawiam hipotezę naukową: niebieskie (chabrowe) antypotowe wkładki do fotelików Simple Wool nie tylko utrzymują plecki dziecka w suchości latem, a zimą chronią je przed zimnem, lecz posiadają dodatkowe, wyjątkowe właściwości:

  • naginania czasoprzestrzeni, czyli skracania czasu podróży
  • obniżania ciśnienia, a zatem uspokajania siedzącego na nich pasażera, co pozwala reszcie rodziny skupić się na drodze (kierowca) lub krajobrazie (pozostali pasażerowie)
  • odciągania uwagi małego pasażera od przekąsek i brzuszka, aby spokojnie dojechał do celu podróży, a przynajmniej planowanego przystanku.
  • ogólnej zwiększonej cierpliwości w podróży,
  • rozbudzania geniuszu i kreatywność wśród małych użytkownikó - za każdym razem wyjmujemy z auta dziecko z wyższym IQ i wyraźnie bardziej kreatywne (oraz nie zgrzane, suche na plecach i główce, ale to już udowodniono w innych badaniach wkładek antypotowych z merino)

Metodologia badań

Badania terenowe odbywają się na terenie całej Polski. Właściwości wkładki antypotowej testują i potwierdzają (bądź nie) rodzice dzieci wożonych w fotelikach samochodowych i wózkach spacerowych z chabrowymi wkładkami termoaktywnymi z wełny merino marki Simple Wool. Uczestnicy badań zakupują wkładkę z darmową wysyłką (w przypadku wkładek do fotelików KOD NAUKA) lub z 10% rabatem (na wkładkę do spacerówki KOD NAUKA2). Ważne do 31.12.2020 lub wyczerpania zapasów.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów